Udoskonalenie obsługi klienta dzięki scentralizowanemu zarządzaniu dokumentami od Ricoh
data dodania:2016-03-08W przypadku wielu różnych drukowanych i elektronicznych dokumentów rozprowadzanych wewnątrz firmy, ręczne wyszukiwanie istotnych informacji zajmuje pracownikom dużo czasu. W rezultacie obsługa klienta, jak i bezpieczeństwo informacji są na niskim poziomie - wiąże się z tym również utrata pieniędzy spowodowana niską produktywnością pracowników.
Rozwiązanie oferowane przez Ricoh udostępnia scentralizowany cyfrowy magazyn, w którym można niezwykle szybko rejestrować, przechowywać i przeglądać ponad 300 rodzajów plików. Dzięki szybkiemu pozyskiwaniu informacji z wielu różnych baz danych, dział obsługi klienta może znacznie szybciej zdobyć odpowiednie informacje i udzielić odpowiedzi.
Rejestrowanie dokumentów w formie indeksowanych plików elektronicznych pozwala na ich łatwe wyszukanie, zarządzanie i przechowywanie w zabezpieczonych folderach z szybkim dostępem dla osób upoważnionych.
Te nowe, usprawnione procesy prowadzą do oszczędności czasu, zwiększenia wydajności oraz zmniejszenia kosztów, dzięki bezpiecznemu, nadzorowanemu środowisku pracy. Mniej czasu poświęca się na wyszukiwanie informacji, a więcej na szukanie nowych klientów.
- Szybsze udzielanie odpowiedzi klientom dzięki dostępowi na bieżąco do aktualnych informacji.
- Łatwe opatrywanie dokumentów adnotacjami i przemieszczanie ich pomiędzy zabezpieczonymi folderami elektronicznymi.
- Oszczędność czasu i kosztów dzięki ograniczeniu ręcznego indeksowania dokumentów do minimum.
- Wyszukiwanie i przeglądanie ponad 300 rodzajów plików.
- Lepsze zabezpieczenia, większa zgodność z przepisami prawnymi i lepsze referencje środowiskowe.
Korzyści
- Scentralizowany cyfrowy magazyn pozwala na centralną rejestrację, przechowywanie i dostęp do wielu różnych rodzajów plików.
- Dokumenty drukowane i elektroniczne są rejestrowane i przekształcane w łatwy do wyszukania, indeksowany format.
- Pełna lub strefowa opcja optycznego rozpoznawania znaków (OCR) pozwala ograniczyć czasochłonne indeksowanie ręczne do minimum.
- Zintegrowane zabezpieczenia oparte na przypisanych uprawnieniach zapewniają dostęp do informacji wyłącznie upoważnionym osobom.
- Zarządzanie wersjami, z logowaniem / wylogowywaniem oraz nadzorem nad nieprawidłowościami* pomaga uzyskać zgodność z prawnymi wymaganiami oraz zapewnia stosowanie wyłącznie aktualnych dokumentów. *Dostępne z opcją serwera
Oszczędność czasu i wzrost wydajności
Szybkie i precyzyjne pozyskiwanie dokumentów
Ograniczenie ręcznego indeksowania do minimum
Zapewnienie poufności informacji związanych z klientami
Zwiększona zgodność z przepisami prawnymi
Na górę strony