Oprogramowanie
Skanowanie, archiwizacja i cyfrowy obieg dokumentów
- SmartDeviceMonitor for Admin Accounting Report
- SmartDeviceMonitor
- Equitrac Express
- Kserkom Print Cost Control
- Equitrac Office
PROGMATE DOCs to system, za pomocą którego przedsiębiorstwo może zastąpić dokumenty papierowe elektronicznymi, a także znacząco zwiększyć efektywność zarządzania poprzez monitorowanie procesów biznesowych i nadzór zadań pracowników.
Znalezienie dokumentu nie musi oznaczać przeszukiwania stosu segregatorów! PROGMATE DOCs gwarantuje szybki dostęp do dokumentów, ponieważ każdy z nich posiada opis, zawierający określone informacje, takie jak np.: klasy dokumentów, numer, tytuł, atrybuty, słowa kluczowe. Szybki dostęp do dokumentów to bardziej efektywna praca. System jest wyposażony w dwa typy wyszukiwania: proste i zaawansowane, umożliwiające równoczesne korzystanie z wielu kryteriów.
Schemat wprowadzania dokumentów do elektronicznego repozytorium za pomocą systemowej poczekalni, pozwala na ich wprowadzenie w sposób jednolity dla wszystkich użytkowników. E-mail, skanery, faksy, OCR to narzędzia, które wykorzystywane są przez PROGMATE DOCs w celu ułatwienia pracy.
System został wyposażony w przejrzysty i przyjazny edytor, dzięki któremu użytkownik projektuje procesy obiegu dokumentacji. Maja one charakter diagramu punktowego. Diagram przedstawia wszystkie czynności, których dokonuje się na dokumentach. Można na nim prześledzić obieg dokumentu od pierwszej do ostatniej fazy. Każdy z uczestników procesu jest informowany o oczekujących zadaniach za pomocą stosownego widoku.
W systemie PROGMATE DOCs każda dokonana i zapisana zmiana skutkuje utworzeniem nowej wersji dokumentu, która zawiera informacje o autorze zmian. Wszystkie wersje dostępne są w historii wersji dokumentu. Dzięki temu, w przypadku stwierdzenia błędów, zawsze istnieje możliwość przywrócenia poprzednich wersji. System sprawuje kontrole nad zmianami w metadanych dokumentów np.: zmiany atrybutów, tytułu itd., które są zapamiętywane wraz z wartościami i informacja o osobie dokonującej zmiany.
W systemie stworzono organizacje fizycznego magazynu, w którym przechowuje się papierowe oryginały. Opracowano tez mechanizm wysyłek, za pomocą których użytkownicy przekazują miedzy sobą dokumenty. Dużym ułatwieniem przy ich organizowaniu jest możliwość skorzystania z kodów kreskowych, które są automatycznie generowane przez system i którymi dokumenty są oznaczone. Ponadto w magazynie istnieje możliwość nadawania uprawnień do poszczególnych pozycji magazynowania (odczyt, zapis, administracja).
PROGMATE DOCs w ramach systemu oferuje zintegrowane narzędzia do edycji dokumentów. Współpracuje z zewnętrznymi pakietami biurowymi, takimi jak: Microsoft O* ce i Open O* ce z poziomu interfejsu użytkownika (Live Edit). Dodatkowo, system zintegrowany jest z pakietem Acrobat Reader oraz przeglądarkami i innymi edytorami. Pozwala to na przeglądanie i edytowanie dokumentów bez konieczności stosowania różnych aplikacji czy zapisywania ich na dysku twardym do późniejszej edycji.
System PROGMATE DOCs posiada moduł integracji, który umożliwia powiązanie dokumentów z danymi pochodzącymi z innych systemów wykorzystywanych w firmie. Wśród takich danych mogą znajdować sie informacje np.: o kontrahentach, pacjentach, pracownikach.